Let op! Laatste verzending voor kerst is op 19-12. Wij zijn gesloten van 23-12 tot 2-1.
Nog geen account? Maak er dan een aan bij het afrekenen.
Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen bij KDental in de categorieën Bestellen, Bezorging, Betalen, Service. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via +31 522 482 306, info@kdental.nl of vul het contactformulier in de contactpagina
Het is niet nodig om een account aan te maken om te kunnen bestellen.
Een account is wel gemakkelijk, u kunt uw bestelhistorie bekijken, verzend- en factuuradressen beheren en wachtwoord en accountdetails bewerken. U kunt een account aanmaken tijdens het afrekenproces. De factuur ontvangt u achteraf, dus nadat uw bestelling is verzonden.
In principe zijn alle producten uit voorraad leverbaar. Indien het product niet voorradig is, dan krijgt u van ons bericht waarin de verwachte levertijd wordt vermeld.
Het is als particulier niet mogelijk om bij ons te bestellen. Wij leveren het merendeel van onze producten aan de dentale branche. Onze ErgoSP zadelstoelen worden zowel aan de dentale branche als aan de zakelijke markt en overheid verkocht.
KDental heeft regelmatig acties t.b.v. bepaalde producten. Soms wordt hierbij een actiecode gebruikt die u kunt invullen in de winkelwagen in het afrekenproces. Indien u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief houden wij u daarvan graag op de hoogte!
Schrijf u hier in om onze nieuwsbrieven te ontvangen.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via +31 522 482 306, info@kdental.nl of vul het contactformulier in de contactpagina
Nee, het is niet nodig om een account aan te maken om te kunnen betalen. De factuur ontvangt u achteraf, dus nadat uw bestelling is verzonden.
Een account is wel gemakkelijk, u kunt uw bestelhistorie bekijken, verzend- en factuuradressen beheren en wachtwoord en accountdetails bewerken.
U kunt een account aanmaken tijdens het afrekenproces.
Wanneer uw bestelling wordt verzonden ontvangt u altijd een factuur per mail van ons. Heeft u deze niet ontvangen, stuurt u dan een mail naar invoice@kdental.nl.
Het is nog niet mogelijk om een factuur te downloaden via uw account.
Voor het verzendklaar maken, controleren en het bezorgen van uw order brengen wij order- en verzendkosten in rekening. Er zijn webwinkels die geen verzendkosten berekenen, deze webwinkels berekenen deze kosten door als een opslag in de verkoopprijs van de producten.
Wij houden de kosten liever open en eerlijk.
Indien uw orderbedrag minder is dan € 500,- bedragen de verzend- en administratiekosten € 9,95. Vanaf € 500,- vervallen deze en wordt uw order dus franco huis geleverd.
Wanneer u de bestelling in de webshop plaatst, hoeft u niet direct af te rekenen. Uw bestelling wordt altijd op factuur geleverd. De betalingstermijn is 14 dagen netto na factuurdatum. De factuur wordt u gemaild zodra de bestelling door ons is verzonden.
De betalingstermijn is 14 dagen netto na factuurdatum
U ontvangt een factuur per email op het moment dat de goederen door ons zijn verzonden.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via +31 522 482 306, info@kdental.nl of vul het contactformulier in de contactpagina
Wij streven ernaar uw bestellingen binnen 3 dagen te verzenden. Mocht het artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan krijgt u altijd van ons bericht.
U ontvangt van ons een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. De levertijd van uw bestelling is ca. 3 dagen. Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn dan krijgt u van ons zo spoedig mogelijk bericht.
Wij verzenden bijna al onze pakketten met DHL. U ontvangt van DHL een track&trace code zodat u de zending kunt volgen en zien wanneer het pakket wordt afgeleverd.
Ook vindt u de track&trace code in uw account onder bestellingen. Klik op bestellingen > bekijken. U vindt hier een link naar de traceercode.
Hebt u vragen over de levering dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@kdental.nl.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via +31 522 482 306, info@kdental.nl of vul het contactformulier in de contactpagina
We hebben een zeer uitgebreide database met heel veel instructievideo’s. Hier vindt u alles over het gebruik van de knoppen, poeders, tips & tricks, trouble shooting en AquaCare producten.
AquaCare is Hét alternatief voor alle bekende zandstralers/zoutstralers.
Met onze AquaCare doen wij geen proefplaatsingen, wél komen we graag bij u in de praktijk voor een demonstratie en kunt u eventueel een van uw patiënten direct behandelen. Hier zijn geen kosten aan verbonden en is dus vrijblijvend.
De kosten van een proefplaatsing van een ERGOsp stoel of kruk bedragen € 95,- per stoel/kruk. Indien u besluit om deze daarna te kopen dan worden deze kosten verrekend met het eindbedrag.
Vraag hier een proefplaatsing aan voor ERGOsp zadelstoelen-krukken.
We hebben een zeer uitgebreide database met heel veel instructievideo’s. Hier vindt u alles over het gebruik van de knoppen, poeders, tips & tricks, trouble shooting en AquaCare producten.
Komt u er echt niet uit? Dan zijn we telefonisch bereikbaar op 0522-482306 of per mail via info@kdental.nl.
We proberen u dan zo snel mogelijk te helpen en kunnen ook desgewenst via bijvoorbeeld FaceTime met u meekijken.
Bij levering van het systeem is altijd een persoonlijke installatiehulp bij u op locatie met een uitleg inbegrepen. Dit is gratis en behoort tot onze service.
Het kan altijd voorkomen dat er na verloop van tijd nog specifieke uitleg nodig is omdat er bijvoorbeeld nieuwe medewerkers met het apparaat gaan werken.
Hiervoor hebben wij een training van ongeveer 1 uur (afhankelijk van de vraagstukken) voor max. 10 deelnemers op uw locatie.
De kosten bedragen € 350-, inclusief reiskosten, excl. btw en u ontvangt een gratis AquaCare Sodiumbicarbonaat of Aluminium Oxide naar keuze.
Klik hier om een AquaCare gebruikerstraining op maat aan te vragen
De gemiddelde reparatieduur is 2-3 dagen nadat het bij ons is binnen gekomen en mits de benodigde onderdelen aanwezig zijn. Als dit veel langer duurt hebben wij eventueel een leenapparaat voor u ter beschikking.
Download een reparatieformulier voor het laten repareren van uw AquaCare of instrumenten.
Voeg deze bij het artikel dat u wilt laten repareren en stuur het naar ons op.
LET OP: zorg ervoor dat alle containers met poeders zijn verwijderd! De AquaCare moet zonder containers worden verzonden om lekkage van poeders en vloeistoffen te voorkomen.
Handstukken en voetpedalen moeten WEL mee worden gestuurd.
Afhankelijk van het probleem bedragen de kosten meestal tussen de € 100,- en € 200,- ex btw. Mochten de kosten hoger uitvallen, dan krijgt u vooraf van ons een prijsopgave.
In principe is het niet mogelijk om een order te retourneren. We willen graag in overleg met u proberen om een oplossing te zoeken. Wilt u bij vragen een mail sturen naar: info@kdental.nl onder vermelding van ons order- of factuurnummer.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via +31 522 482 306, info@kdental.nl of vul het contactformulier in de contactpagina
Wil je maandelijks op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen rondom onze producten, acties en andere activiteiten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief
Vraag nu volledig vrijblijvend een offerte of productdemonstratie aan. Uiteraard kun je ook bij ons terecht voor al jouw vragen en/of opmerkingen.
Alle prijzen op deze website zijn exclusief 21% BTW en exclusief €9,95,- verzend- en administratiekosten.